Πόρος Έρχεται νέο ταχύπλοο στον Πόρο ?

Έρχεται νέο ταχύπλοο στον Πόρο ?

Posted by porosplus.gr on 2017-11-18 15:01:00


Πριν βγει ο κ. Δημητριαδης δήμαρχος, κατηγορούσε τον προηγούμενο Δήμαρχο κ. Στρατηγό, ότι δεν πήγαινε στις συνεδριάσεις του ΣΑΣ (συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών). Από τότε που βγήκε ο ίδιος όμως, έχει πάει μόνο σε μία συνεδρίαση, είπε άσχετα πράγματα και ευχολόγια, και μάλλον δεν ξανασχολήθηκε με το ΣΑΣ.

Γιατί αν είχε ασχοληθεί, θα ήξερε ότι υπάρχει εταιρεία (Sea Jets του Ηλιόπουλου) που έχει ζητήσει από πέρσι δρομολόγια για τον Πόρο, με ταχύπλοο καταμαράν.

Η εταιρεία Sea Jets έχει αγοράσει το πρώην "Betico", κατασκευής 1999 στην Austal στην Αυστραλία, 52 μέτρα μήκος (αρκετά μεγαλύτερο από το Flying Cat και νεώτερο από τα υπάρχοντα flying cats), 34 κόμβοι υπηρεσιακή ταχύτητα, και χωρητικότητας 366 επιβατών. Έχει μετονομάσει "Sifnos Jet" και είχε ζητήσει από πέρσι τον Δεκέμβρη δρομολόγια. Στην πρώτη συνεδρίαση δεν πέρασε λόγο "ελλείψεων" στο φάκελο της αίτησης, στην δεύτερη απέσυρε το αίτημα (λόγο πιέσεων από ότι ακούστηκε). Για το 2018 έχει υποβάλει πρόταση για την δρομολόγηση 2 ταχυπλόων στον Σαρωνικό.

Δυστυχώς ο Δήμαρχος Πόρου (και οι υπόλοιποι) δήμαρχοι, μαζί με τον Αντιπεριφεριάρχη Νήσων, θα πρέπει να καταλάβουν ότι με το να παρακαλάνε κάθε χρόνο την hellenic seaways για τα ταχύπλοα και τις "νέες" εταιρείες της κοινοπραξίας με τα συμβατικά, δεν βγάζει κάπου.

Θα ήταν προτιμότερο να ασκήσουν τον θεσμικό τους ρόλο και να πιέσουν να "ανοίξει" η γραμμή, Τόσο για τα ταχύπλοα σε νέες εταιρίες (η Sea Jet είναι μια από τις αναπτυσσόμενες εταιρίες του χώρου, σε αντίθεση με την Hellenic Seaways που συρρικνώνεται), όσο και για τα συμβατικά, που η μόνη λύση για να υπάρχει πραγματική καθημερινή εξυπηρέτηση τον χειμώνα, είναι να δρομολογηθούν κατά πολύ μικρότερα συμβατικά πλοία (για να είναι οικονομικότερα τόσο από πλευράς πληρώματος, όσο και από κατανάλωση),

Από την άλλη βέβαια να πούμε ότι η κίνηση ειδικά για Πόρο Υδρα Σπέτσες έχει μειωθεί πάρα πολύ, τόσο λόγο της ευκολότερης οδικής πρόσβασης, όσο και των μειωμένων δρομολογίων. Και φυσικά τα "ιπτάμενα" που τόσο τα κατηγορούμε όλοι, είναι αρκετά πιο οικονομικά για να αντέχει η εταιρεία την λειτουργία όλο τον χρόνο και να μην σταματάει τον Οκτώβρη όπως γίνεται με τα ταχύπλοα σε όλο το υπόλοιπο Αιγαίο.

thumbnail_3 thumbnail_4 thumbnail_5 thumbnail_6


Comment Form is loading comments...